Kerstveiling 2020

U heeft al het een en ander kunnen lezen in de Urbanesklanken. Gezien de maatregelen die de overheid heeft genomen om verspreiding van het Corona-virus tegen te gaan, was het niet mogelijk dit jaar voor de 6e maal het event ‘Kerst aan de Amstel’ te organiseren. Maar de Vrienden zijn ook niet voor een gat te vangen en bedachten iets anders: een Kerstveiling! Er werd een oproep gedaan aan diverse ondernemers en betrokkenen in en rondom ons dorp Nes om hieraan mee te doen. De response was overweldigend! Ruim 100 kavels werden er aangeboden, van diensten tot producten, zeer verschillend van aard. Zo is er voor iedereen wel iets moois en bijzonders te vinden.

En dat blijkt! Vanaf dag 1 stromen de biedingen binnen, vergezeld van zeer positieve en leuke reacties. De geboden bedragen zijn behoorlijk, wat natuurlijk geweldig is: de gelden komen uiteindelijk ten goede aan het onderhoud van de St.Urbanuskerk, waar we allemaal van kunnen genieten. Dus mocht u nog niet geboden hebben, of uw kerstpakket of Amaryllissen veilig hebben gesteld, doe het vandaag nog. U kunt nog reageren tot 19 december 12.00uur.

Voor een overzicht van alle kavels kunt u een kijkje nemen op de website van de Vrienden: www.vriendenurbanuskerknes.nl Daar staat ook hoe u een bod kunt uitbrengen of kunt bestellen. Samen maken we het waar! Dank aan de Vrienden voor deze geweldige actie en verbinden van de mensen rondom onze St.Urbanus!!!